Ara fem
dimecres 14:00
13:30
I després: 15:00
Ona Maresme

Demà es farà oficial al ple la renúncia de Dolors Agüera i de Martí Victòria com a regidors del PSC

Compartiu aquesta història

Demà a la tarda, la Sala de Plens de l’Ajuntament de Palafolls acollirà la primera sessió plenària ordinària de l’any 2026. En aquesta, dos dels 16 punts a l’ordre del dia, es prendrà coneixement de la renúncia com a regidors del PSC de Dolors Agüera i de Martí Victòria i es farà reconeixement de la seva consideració com a regidors no adscrits de l’Ajuntament. 

A la vegada, també es donarà compte de la nova configuració dels diferents grups municipals i es nomenarà els representants del PSC i dels dos regidors no adscrits en els consells i comissions de Palafolls. 

Entre altres qüestions, el ple modificarà el contracte de servei de recollida, acollida i assistència d’animals domèstics de companyia i animals salvatges urbans abandonats i/o perduts a Palafolls.

Com és habitual, la sessió plenària es durà a terme a partir de les 19h a la Sala de Plens de l’Ajuntament i es podrà seguir en directe des del 107.7FM, des del web de Ràdio Palafolls i des del Facebook de la ràdio. 

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.