Aquest passat diumenge, la Colla Castellera de l’Alt Maresme i la Selva Marítima va celebrar l’assemblea ordinària anual. A la cita van assistir una cinquantena de socis que van aprovar per unanimitat tots els punts que s’havien de tractar a la reunió. Entre ells hi havia la renovació de la junta directiva i tècnica, un tràmit que es fa cada dos anys.
En aquest sentit, Jan Serra ha agafat el relleu a Bernat Sanjuan qui ha estat el president de l’entitat aquests últims dos anys. La nova incorporació a la junta és Judit Moreso qui és la nova vicepresidenta.
Pel que fa a la junta tècnica, Mercè Masferrer i Pol Torrent continuen sent els caps de colla dels Maduixots, però sí que s’han renovat els càrrecs de caps de pinyes, troncs i canalla.
A banda d’aquesta renovació, també es va ratificar d’un nou protocol de prevenció, detecció i actuació contra l’abús sexual infantil; la baixa disciplinària d’un soci de la colla; i es va aprovar l’estat de comptes de l’any anterior i el pressupost d’enguany.
Aquest canvi en la junta arriba després d’una temporada 2025 en què els maduixots han descarregat 40 castells de 6; 24 de 7; 11 pilars de 5; i 91 pilars de 4.
Quant a l’inici de la nova temporada, els assajos es reprenen el pròxim divendres 20 de febrer i la primera diada està prevista pel pròxim 22 de març a Sant Celoni. Com és habitual, aquesta nova temporada els Maduixots continuen assajant al Forroll de Palafolls, les persones interessades a fer castells es poden posar en contacte amb la colla a través de les seves xarxes socials i assistint als assajos que són dimarts i divendres entre les 19h i les 20:30h per la canalla i entre les 19:30h i les 22:30h el general.


