El pròxim divendres, 13 de febrer, després de les rues de carnestoltes de les escoles, Palafolls celebra la sisena edició consecutiva de la xocolatada solidària. L’esdeveniment, organitzat conjuntament per l’Ajuntament de Palafolls i les AFES de tots els centres educatius del poble, té com a meta recaptar fons per a la investigació del càncer infantil. Mari Parra,tècnica d’Educació de l’Ajuntament de Palafolls, h destacat la importància d’aquesta activitat.
L’activitat començarà a les 16:30 h al Fòrum Palatiolo, coincidint amb la sortida dels alumnes de les escoles. Les famílies i els infants podran gaudir d’una tassa de xocolata desfeta acompanyada de melindros, magdalenes o brioixeria a canvi d’un donatiu. Com que la cita s’emmarca en plena celebració de Carnestoltes, la tarda estarà amenitzada amb música ambient i inclourà un concurs de disfresses per a tots els participants.
L’objectiu és superar o igualar les xifres d’èxit d’edicions anteriors; cal recordar que l’any passat es van recollir més de 1.165 €, que van anar destinats directament a la recerca que duu a terme l’Hospital Sant Joan de Déu.


