Aquest dissabte, una 15a de persones es van reunir amb l’alcalde de Palafolls i l’equip de govern a Mas Carbó. A la trobada, es van posar sobre la taula diverses preocupacions per part dels veïns. Entre aquestes destaquen l’asfaltatge dels carrers i camins perquè alguns estan en mal estat, segons han verbalitzat els veïns; també les franges perimetrals antiincendis; la videovigilància del barri; i, finalment, la brutícia de l’illa d’escombraries. N’ha donat més detalls Francesc Alemany, alcalde de Palafolls.
A banda dels suggeriments i peticions dels veïns, l’equip de govern també va exposar les accions que s’estan duent a terme per millorar el barri. I, és que, aquesta és la finalitat principal d’aquestes trobades, que l’alcalde, l’equip de govern i els veïns puguin conèixer quina és la realitat administrativa i social del barri.
Aquesta primera trobada amb l’alcalde a Mas Carbó marca l’inici d’un nou cicle de trobades que es duran a terme fins al juny als diferents barris i indrets de Palafolls. La pròxima es durà a terme el 14 d’abril a Sant Genís, al Local Social. Seguidament, es faran a Sant Lluís, Santa Maria, Ciutat Jardí, Mas Reixach, i l’última al Centre.



