Ara fem
Amb Melina Morilla
dimecres 19:30
20:00
I després: 21:00
Informatiu Nit

Pla creu que cal reeducar als conductors per respectar els estacionaments

Compartiu aquesta història

Ahir la regidora de governació, cultura i educació, Susanna Pla, va ser a l’Assumptes Interns on va repassar l’actualitat municipal. Sobre la manca d’estacionament al poble, Pla va assegurar que cal reeducar als palafolencs per a que usin les bosses d’estacionament que hi ha a Palafolls i evitin estacionar en places de mobilitat reduïda, càrregues i descàrregues o xamfrans.

La regidora, afirma a més, que les zones blaves es reactivaran després de mesos d’estar sense control d’estacionament.

Sobre el primer dia de pacificació escolar, Pla el va valorar positivament i va recordar que l’objectiu de la mesura és augmentar la seguretat. Tot i això nega que hi hagi  hagut inseguretat prèviament i avança que la mesura també arribarà a la zona de l’institut.

Encara relacionat amb la mobilitat, la regidora va anunciar que la zona verda tornarà a Sant Lluís a mitjans de juny, i que es repetirà la fòrmula de l’any passat, en  la que ja no va ser necessari demanar la targeta d’aparcament. També va assegurar que s’augmentarà la vigilància del compliment d’aquesta restricció estival.

Sobre el curs vinent, la també regidora d’educació afirma no tenir encara els números de la preinscripció escolar, però que la previsió és que hi hagi dues aules de P3 a Ferreries i una a Mas Prats.

Pla va demanar disculpes per la gestió de les entrades per l’espectacle de Quim Masferrer, va assegurar que  n’aprendran dels errors i que, tenint en compte la capacitat del teatre, una possible solució és programar aquest tipus d’espectacles amb gran demanda en un espai més gran com el Palauet.

La regidora avança que el FEM Palafolls, a finals de juny, tindrà un vespreig la tarda de diumenge, mantenint el grup de tribut i de versions per la resta de nits.

A nivell de seguretat creu que, amb 23 agents, la Policia Local de Palafolls està ben dimensionada i que el poble és segur i ha explicat que ja s’està en converses amb la resta de formacions polítiques per dibuixar quin ha de ser el sistema de recollida d’escombraries a partir de l’any que ve.

A partir d’ara no et perdis res. Rep els titulars al teu correu