L’Escola de Música i Dansa de Palafolls posa punt final a les seves activitats lectives amb la celebració de dos concerts. El director de l’escola, David Martínez, ha explicat que aquestes actuacions serveixen per cloure oficialment el calendari acadèmic.
La primera de les cites té lloc avui mateix a les 20h. L’escenari escollit és la zona de la gespa davant del Casal d’Avis, on es durà a terme el concert de música moderna a càrrec dels combos de l’escola. Es tracta d’una proposta a l’aire lliure que permet apropar el treball de l’alumnat a tota la ciutadania.
La programació de final de curs continuarà aquest dijous, 30 de juliol, també a les 20h. En aquesta ocasió, l’activitat es traslladarà a la sala d’exposicions del MiD per acollir la tradicional cantada de la Coral Palatio.
Aquestes dues actuacions, segons detalla el director, permeten l’escola acomiadar-se fins al setembre, convidant tots els palafollencs i palafollenques a gaudir de la música en directe abans de les vacances d’estiu.



