Ara fem
Amb Jordi Pratsevalls
dimecres 01:30
02:00
I després: 05:00
El Calaix

Santa Susanna posarà en marxa la zona blava al Passeig Marítim

Compartiu aquesta història

L’ajuntament d’aquesta població iniciarà aquest proper cap de setmana una prova pilot d’aparcament de pagament a l’Avinguda del Mar. D’aquesta forma, el consistori pretén resoldre els problemes d’aparcament al passeig durant els mesos d’estiu.

Està previst que la zona blava entri en funcionament a finals de setmana, i aquesta s’allargarà durant tot el període estival.

Segons explica el consistori, el preu d’aparcament per dia sencer serà d’uns 5 euros.

A la vegada, l’estació de rodalies de Santa Susanna ja va traslladar ahir la oficina de venda de bitllets de tren, la qual ara es troba situada a la mateixa Avinguda, en la mateixa instal•lació que abans disposava la policia local. De forma que compartirà espai amb l’Oficina de Turisme, creant un punt integral per als viatgers i turistes.

Amb aquest nou equipament es pretén dinamitzar el servei i evitar les cues gràcies a les noves màquines expenedores que estaran situades a l’oficina.

Segons les dades recollides, l’estació de Santa Susanna es una de les més utilitzades de la L1 de Renfe, amb una mitjana de 3.500 viatgers diaris durant la temporada d’estiu.

 

A partir d’ara no et perdis res. Rep els titulars al teu correu