b>j)΄!Pԫ&;"kB޶}pSVT(wę!j x;-m@JnQ+պכ7MajfJͱ4jѲ撆RxZMz7vIW/dٞТזcZM~ji ߒsQzԠDW3Den"M+/B:-uIJ7j委9p='mANޭ=/B:-n&nUfqxZM~c Ϲ+,&ᾺܢF[(1*" ϒ"Jԧ<;b" "jܢF[x ,!q қ*]/؝27SMcs"ޭDQ/应ܢF_! :s" 7`F+SVTn"IJnQ/应B 4 wD"IJ׭-`S9DrjiEJ߅gJ应矁[xZM~n"IB؃!'Тѕ+(mIKʭ/|ϐܢF[xZMzG %嬩/c[[ Santa Susanna posarà en marxa la zona blava al Passeig Marítim
Ara fem
divendres 07:00
10:00
I després: 10:00
dGorra

Santa Susanna posarà en marxa la zona blava al Passeig Marítim

Compartiu aquesta història

L’ajuntament d’aquesta població iniciarà aquest proper cap de setmana una prova pilot d’aparcament de pagament a l’Avinguda del Mar. D’aquesta forma, el consistori pretén resoldre els problemes d’aparcament al passeig durant els mesos d’estiu.

Està previst que la zona blava entri en funcionament a finals de setmana, i aquesta s’allargarà durant tot el període estival.

Segons explica el consistori, el preu d’aparcament per dia sencer serà d’uns 5 euros.

A la vegada, l’estació de rodalies de Santa Susanna ja va traslladar ahir la oficina de venda de bitllets de tren, la qual ara es troba situada a la mateixa Avinguda, en la mateixa instal•lació que abans disposava la policia local. De forma que compartirà espai amb l’Oficina de Turisme, creant un punt integral per als viatgers i turistes.

Amb aquest nou equipament es pretén dinamitzar el servei i evitar les cues gràcies a les noves màquines expenedores que estaran situades a l’oficina.

Segons les dades recollides, l’estació de Santa Susanna es una de les més utilitzades de la L1 de Renfe, amb una mitjana de 3.500 viatgers diaris durant la temporada d’estiu.

 

A partir d’ara no et perdis res. Rep els titulars al teu correu