Ara fem
Amb Oriol Parra, Alex Piqueras, Nico Galban i l'Eudald Vallicrosa
dilluns 22:00
23:00
I després: 23:00
Informatiu Nit

El boxejador palafollenc Ignasi Larios porta el seu Muay thai aquest diumenge a Tordera

Compartiu aquesta història

Larios als estudis de Ràdio Palafolls – Foto: RP

L’esportista, nascut a Palafolls però que fins ara ha competit a Tailàndia, ha iniciat en aquest país asiàtic una fructífera carrera en la seva especialitat, la boxa tailandesa o Muay thai, i on suma ja 10 combats.

A Ignasi Larios se’l coneix popularment com “el nen del colze”, un sobrenom que utilitzen afectuosament els seus companys per referir-se a la part del cos que utilitza el palafollenc com a arma més perillosa i que li ha permès obtenir aquests bons resultats.

En una entrevista al programa Minut a Minut de RP, Larios encoratjava al públic a veure el seu esport com una disciplina de respecte mutu entre lluitadors, i que es consideri com el que és: una art marcial noble.

El combat tindrà lloc dins de l’Apichat Champ Muay Thai, que se celebrarà aquest diumenge al Castell Medieval de Tordera a les 6 de la tarda.

Les entrades es poden adquirir de forma anticipada per 18 euros o bé per dos euros més a taquilla.

A partir d’ara no et perdis res. Rep els titulars al teu correu