Aquest dijous, la Fundació el Molí d’en Puigvert obrirà un nou establiment en el nostre municipi. En aquest cas es tracta d’una botiga de la marca Munich al carrer Major. Adriana Barba, responsable de comunicació a la Fundació Molí d’en Puigvert, detalla que tenien moltes ganes d’incloure una altra marca catalana dins el mapa de botigues outlet. I, en aquest cas, Munich és una botiga que té uns valors similars als de la Fundació el Molí.
Com és habitual en les botigues de la fundació, tant l’equip de monitors com els auxiliars s’han format abans de l’obertura amb Munich per conèixer de primera mà els productes que vendran i així poder assessorar els clients de la millor manera possible.
Tot i que encara no està prevista una data concreta per a la inauguració oficial, la botiga obrirà les seves portes aquest dijous. L’establiment, a banda de comptar amb productes de calçat de la marca, també vendrà productes tèxtils de Munich. Tots aquests, com és habitual en les botigues de la fundació, seran estocs de Munich que no es van vendre la temporada anterior.