Aquest divendres a la tarda, el cinema de blanes ha preparat un acte de presentació d’una de les pel·lícules que s’estrenen aquest cap de setmana. Es tracta de ‘28 años después’, la nova pel·lícula de terror postapocalíptica produïda i dirigida per Danny Boyle i escrita per Alex Garland.
Aquesta és la tercera entrega de la saga que inclou els títols ‘28 días después’ i ‘28 semanas después’. En aquesta ocasió, el film s’inspira en la Covid-19. Concretament, segons detalla l’argument: ‘Han passat gairebé tres dècades des que el virus de la ràbia va escapar d’un laboratori d’armes biològiques, i ara, encara sota una quarantena imposada, alguns han trobat maneres d’existir al mig dels infectats. Un d’aquests grups de supervivents viu a una petita illa connectada al continent per una única carretera fortament defensada. Quan un dels membres del grup abandona l’illa per endinsar-se al cor fosc del continent, descobreix secrets, meravelles i horrors que han mutat no només els infectats, sinó també altres supervivents’.
Aquesta pel·lícula arriba 18 anys després de l’última entrega i, des d’OCINE Blanes s’ha volgut fer el primer pasi amb la col·laboració i presentació de la projecció amb els presentadors del programa de ràdio Bojos pel Cine. A banda de la presentació i la projecció, tothom que hi assisteixi aconseguirà un OTicket Premium de la pel·lícula i altres sorpreses.
Els interessats tenen una cita aquest divendres a les 16h a l’OCINE Blanes.