Ara fem
Amb Ràdio Palafolls
dijous 09:00
13:00
I després: 13:00
Informatiu migdia

ERC acusa Palafolls Som d’embrutar la política local amb demagògia, manipulació i actitud destructiva

Compartiu aquesta història

Anit els republicans van fer públic un dur comunicat en el qual denuncien els intents de degradació política que, segons ells, està protagonitzant Palafolls Som des de la seva aparició.

Una degradació que, sempre segons Esquerra, vindria a partir de manipular, tergiversar i embrutir el missatge amb vídeos editats que ofereixen una imatge falsa de la realitat de Palafolls.

Els republicans creuen que Palafolls Som representa la quota palafollenca de demagògia, mitges veritats, falsedats i accions desestabilitzadores a través de les xarxes socials que toca viure en la política actual.

Esquerra, que governa en minoria, afirma haver intentat arribar a acords amb tots els actors possibles, especialment per aprovar pressupostos i ordenances municipals, però apunta a una actitud destructiva per part de Palafolls Som.

Tot i que no en parla directament, Esquerra també defensa els treballadors municipals del polèmic vídeo publicat per Palafolls Som la setmana passada, assegurant que vetllaran per tal que els empleats  públics tinguin les circumstàncies més favorables per treballar.

Esquerra expliquen que el seu objectiu és treballar pels ciutadans de Palafolls i enumeren alguns dels projectes que estan en marxa  com els pisos de protecció oficial, la reforma del castell, la reforma del cap de futbol, els patis de les escoles o el canvi de l’enllumenat públic. Afirmen que no respondran a noves provocacions interessades d’aquells que “intenten dibuixar un escenari apocalíptic” del nostre poble.

A partir d’ara no et perdis res. Rep els titulars al teu correu