Acord entre el govern i el PSC per tirar endavant els pressupostos

Compartiu aquesta història

Finalment a la tercera va la vençuda i aquest vespre s’aprovaran els pressupostos municipals pel 2026. Ho faran gràcies a l’abstenció del Partit Socialista i després que les negociacions entre el PSC i el govern municipal d’Esquerra hagin arribat a bon port.

No se sap el contingut de l’acord, però tant Esquerra com el PSC es feliciten per haver pogut arribar a una entesa.

Rosa Garcia, que ha estat part de la comissió negociadora del PSC, assegura que s’ha arribat a una acord de pressupostos  per responsabilitat institucional i per estabilitat del municipi.

Garcia, a més, explica que es crearà una comissió de seguiment que es reunirà trimestralment per avaluar l’execució del pacte.

Per la seva banda el govern municipal es mostra satisfet pel pacte assolit. Francesc Alemany, alcalde de Palafolls explica que l’acord s’ha assolit després d’una anàlisi conjunta sobre la situació, els objectius i les prioritats del poble. Segons Alemany el pacte és el millor pel poble.

D’aquesta manera el pressupost municipal del 2026 tirarà endavant amb el vot a favor del govern i l’abstenció del PSC, com ja va passar amb les ordenances aprovades fa dos mesos. De fet, ja l’any passat tant les ordenances fiscals com el pressupost també es van aprovar amb l’abstenció del PSC.

El ple d’avui comença a les 7 de la tarda i el podreu seguir en directe per Ràdio Palafolls.

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.