La Generalitat ha iniciat el procés per a la pacificació de la N-II entre Santa Susanna i Malgrat de Mar

Compartiu aquesta història

El Departament de Territori, Habitatge i Transició Ecològica de la Generalitat ha començat el procés per a la pacificació de la N-II entre Santa Susanna i Malgrat de Mar. L’actuació, que s’emmarca en la transformació de la xarxa bàsica al Mig i Alt Maresme, preveu una inversió estimada de 8MEUR per a l’execució de les obres futures.

Actualment, l’administració ha tret a licitació la redacció del projecte constructiu amb un pressupost base de 202.267,99 euros. Les empreses interessades a participar en aquest procediment obert tenen de termini fins al 12 de gener de 2026 per presentar les seves propostes de forma electrònica.

La redacció d’aquest estudi tècnic s’haurà de desenvolupar obligatòriament mitjançant la metodologia BIM (Building Information Modeling), una eina que permet visualitzar la solució en 3D, detectar problemes de coordinació de manera anticipada i mantenir un control estricte de les estimacions pressupostàries.

A la vegada, el projecte haurà de ser consensuat amb els ajuntaments afectats pel que fa a la tria de materials i els elements d’urbanització. Quant als terminis d’execució de l’estudi, l’empresa adjudicatària tindrà sis mesos per lliurar els treballs a partir de la formalització del contracte. Després, s’obrirà un període addicional de fins a nou mesos per a la revisió i l’aprovació definitiva del projecte per part de l’òrgan competent.

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.