Ara fem
dijous 17:00
19:30
I després: 19:30
Informatiu vespre

S’incorpora la categoria de Patrimoni en els Premis de Treball de Recerca

Compartiu aquesta història

En l’última Junta de Govern Local es va aprovar la modificació de les bases dels Premis de Treball de Recerca. La intenció era incloure una nova categoria en el certamen. Es tracta de la vessant de Patrimoni i, segons detalla Mari Parra, tècnica d’Educació, la voluntat per aquesta incorporació ha sigut donar impuls i fomentar el coneixement i la investigació per part dels alumnes dins aquesta categoria. 

Pel que fa als guanyadors, només hi haurà un guardonat dins aquesta categoria amb un premi de 300€. En les altres dues categories, social i científica, els dos primers guanyadors s’enduen un premi en metàl·lic de 500€, els segons un de 300€ i els tercers un de 200€.

Aquest concurs té com objectiu premiar i reconèixer la feina de recerca i d’investigació que fan els joves estudiants de l’Institut Font del Ferro de Palafolls. L’any passat 13 alumnes van presentar el seu treball.

A partir d’ara no et perdis res. Rep els titulars al teu correu