Aquest dissabte, Malgrat de Mar acollirà la “Diada Boja“, una jornada lúdica i reivindicativa organitzada per l’Ajuntament amb l’objectiu de donar visibilitat a la salut mental i lluitar contra els estigmes que l’envolten. Sota el lema “Allibera’t, la bogeria també és identitat”, la iniciativa convida a tota la ciutadania a participar en una programació diversa que s’allargarà des de les deu del matí fins a les dues del migdia.
La jornada començarà a les 10h a les Peixateries Velles, on s’instal·laran diverses taules informatives i creatives, com les de l’Equip Arrow, l’Equip Pigmalió i La Guarda del Llibre. Els assistents podran gaudir de tallers de manualitats, un espectacle d’improshow per a totes les edats i el servei de la foodtruck de la Fundació Aspronis.
A les 11h, s’iniciarà una marxa festiva cap a la diversitat mental que recorrerà els carrers des de les Peixateries fins a la plaça de l’Església. Un cop allà, a partir de les 11:30 h, l’activitat continuarà amb una banda, una lectura de poemes i un destacat bloc musical.
L’apartat musical anirà a càrrec d’alumnes de l’Institut Ramon Turró, que assagen habitualment al buc musical del Centre Cívic. Fins a les 13:30 h, actuaran diversos grups segons el seu nivell escolar. Actuaran Òrbita; Bluelight; Casa Fantasma; Five Roots; i Last Station.
El repertori inclourà versions d’artistes i estils molt variats, des del pop de Miley Cyrus i Ed Sheeran, passant per la cançó d’autor de Rozalén, fins al rock i metal de Radiohead, Sau, Metallica i Black Sabbath.
Aquesta diada és fruit de la col·laboració entre l’Ajuntament de Malgrat de Mar i entitats compromeses com la Comunitat Terapèutica del Maresme, la Fundació Aspronis, l’Equip Pigmalió i el col·lectiu Carla Arrow.



