Ara fem
dimecres 15:00
16:00
I després: 16:00
Rambla 54

Blanes reconeix 31 actuacions destacades de seguretat i emergències en la festa del patró de la policia local

Compartiu aquesta història

Blanes ha reconegut 31 actuacions destacades en matèria de seguretat i emergències durant la Festa dels Patrons de la Policia Local i Protecció Civil, celebrada ahir dimarts.

L’acte ha servit per distingir 29 agents i comandaments de la Policia Local, així com un agent d’un altre cos policial que estava fora de servei i dues persones que, tot i no formar part dels cossos de seguretat o emergències, van contribuir a resoldre situacions de risc.

Entre les actuacions reconegudes hi ha el salvament d’un ciclista que es trobava en parada cardiorespiratòria, la localització d’una dona que constava com a desapareguda a França o diverses detencions relacionades amb robatoris i delictes contra la salut pública.

En la jornada d’ahir també es va reconèixer actuacions en què els agents van intervenir per atendre persones ferides o en situació de risc, així com la localització d’un conductor que havia fugit després de provocar un accident greu.

Durant la celebració també s’ha posat en valor l’evolució de la Policia de Proximitat i la posada en marxa de la Unitat Canina, que actualment compta amb dos binomis.

La Festa dels Patrons s’ha celebrat enguany al Passeig de Mar, ja que les obres de la plaça dels Dies Feiners han obligat a traslladar-hi el tradicional reconeixement dels agents i l’acte institucional posterior s’ha fet al Teatre de Blanes.

Durant la jornada també s’han lliurat reconeixements a personal municipal i altres persones per la seva col·laboració amb els serveis de seguretat i Protecció Civil.

A partir d’ara no et perdis res. Rep els titulars al teu correu