La majoria de consultes a la Unitat de Consum de la Diputació són sobre telefonia.

Share on twitter
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email
Durant una hora d’aquests matí l’oficina mòbil d’informació al consumidor de la Diputació de BCN ha estat a la plaça major del nostre municipi.

L’Ajuntament i la Diputació de Barcelona organitzen de forma conjunta aquesta visita de l’oficina mòbil d’informació al consumidor per atendre, de forma gratuïta i personalitzada, les consultes dels ciutadans i oferir informació i assessorament sobre temes de consum.

Carles Ruiz, tècnic de consum de la Diputació, ens explica sobre què giren la majoria de consultes dels consumidors.

Tot i que la unitat mòbil de la Diputació acostuma a venir cada mes i mig, no cal esperar la seva visita, ja que qualsevol consulta es pot tramitar a través de l’ajuntament de PLF, tal i com explica el mateix Carles Ruiz.

Avui l’oficina mòbil, que ha estat 1 hora a PLF ha atès 3 consultes. En un any els palafollencs dirigim a la diputació una 50a de consultes sobre consum.

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.

El més llegit
Categories
Més ambits geogràfics