Selecció Musical
Ara fem
Selecció Musical
En directe En directe
I després: 21:00
Informatiu Nit

L’equip de govern de PLF té com a prioritat per aquests any 2008 acabar les obres engegades.

Compartiu aquesta història

En declaracions a RP, l’alcalde de PLF, Valentí Agustí, ha marcat les prioritats del govern local de cara a l’exercici del 2008.

Segons Agustí els objectius prioritaris per enguany és acabar les obres que estan en marxa i posar-se a treballar de cara a les que han de venir.

Sobre el passat ple de pressupostos, l’alcalde de PLF ha criticat l’oposició i el seu paper durant la sessió. Segons l’alcalde de PLF l’oposició va tenir la informació suficient i que és normal que els conceptes es repeteixin un any per l’altre, ja que hi ha obres més llargues d’un any i d’altres que per poder demanar finançament han de ser als pressupostos. Agustí assegura que tot i que hi va haver debat polític, els pressupostos van passar sense que l’oposició incorporés cap proposta, i amb critiques sols a aspectes no referents a les inversions previstes.

Divendres es van aprovar els pressupostos de la corporació local per l’any 2008 de prop de 21 milions d’€.

A partir d’ara no et perdis res. Rep els titulars al teu correu