La biblioteca acull un taller infantil demà dissabte.

Share on twitter
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

El taller, que començarà al migdia, té un doble vessant; per una banda és farà un treball manual per transformar llana en flors, i per l’altre l’explicació de contes.

L’activitat, una més de les que organitza la nostra biblioteca per al públic infantil, començarà a les 12 del migdia i anirà a càrrec de la palafollenca Carme Domes, que fa més de 25 anys que treballa artesanalment la llana, i ja ha col.laborat en d’altres sessions infantils a la biblioteca, com confirma a aquesta emissora el director de la instal.lació, Josep Maria Simon.

Cada mes la biblioteca programa una hora del compte que al nostre municipi busca, a més, la participació activa dels infants, a vegades a través de manualitats.

Per participar en l’activitat de dissabte cal inscripció prèvia a la mateixa biblioteca, ja que les places són limitades a 15 participants..

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.

El més llegit
Categories
Més ambits geogràfics