El pressupost del 2009 de PLF serà un 48% més baix que el de l’any passat, segons la proposta del govern.

Share on twitter
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

Aquests vespre l’Ajuntament de PLF porta a aprovació els pressupostos pel 2009 en una sessió plenària extraordinària amb 2 únics punts a l’ordre del dia.
El primer serà aquesta aprovació inicial del pressupost per aquests exercici. El segon serà l’adequació de retribucions de determinats llocs de treball del consistori.

La proposta que durà el govern al ple d’avui contempla una reducció de quasi la meitat comparant-lo amb el pressupost aprovat per l’exercici del 2008.

El regidor d’hisenda de l’Ajuntament de PLF, Josep Ribas, explicava aquests matí al programa Tot A Punt, quines són les xifres de la proposta que presentaran avui al plenari.

Aquests pressupost total de PLF pel 2009, de prop d’11 milions d’€, suposa una baixada de 48 % respecte al pressupost general del 2008, que era de prop de 21 milions d’€.
Aquests 10 milions d’€ de diferència entre els dos pressupostos, s’entén, segons Ribas, per que l’any passat es van pressupostar infraestructures importants que encara s’estan fent.

En el capítol d’inversions aquests any es preveu destinar, segons la proposta de l’equip de govern, que es tractarà avui al plenari, poc més de 3 milions d’€.

Fora d’aquests pressupostos queden les accions que es preveuen fer amb les ajudes del govern central als consistoris que a PLF es preveu que siguin d’1 milions 400 mil €.

Josep Ribas, regidor d’hisenda de l’Ajuntament de PLF, explicava fa unes setmanes a RP que el pressupost pel 2009 s’haurà d’ajustar a la realitat econòmica del país i que per haurien de ser austers.

La sessió plenària començarà a les 8 del vespre i serà transmesa per RP.

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.

El més llegit
Categories
Més ambits geogràfics