Inspeccionen els bars, restaurants i establiments de venda de pa, per tal que segueixin les normes davant els usuaris

Share on twitter
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

Des de principis de febrer, inspectores degudament acreditades visitaran els diferents establiments d’aquestes característiques per informar de la campanya i fer un seguiment del grau de compliment de la normativa vigent en matèria de defensa de consumidors i usuaris.

Aquesta campanya prestarà especial atenció a la indicació de preus, documentacions necessàries, reglamentacions i normes de qualitat. El coordinador de la campanya per part de la Diputació de BCN, Fernando Martínez, explica que es tracta d’una campanya informativa i no sancionadora.

A més els inspectors visitaran els diferents establiments per a informar-los, si escau, dels aspectes pendents d’adaptació a la normativa actual.Segons Martínez els establiments han de conèixer la normativa de cara al consumidor tal i com coneixen les obligacions fiscals.

Hi ha altres mesures obligatòries com el retolat almenys en català i la disposició d’atendre com a mínim també en català.La campanya té dues fases, una primera inspecció informativa i passat mig any, una campanya de comprovació de els anomalies detectades, i just després es fa l’informe a l’Ajuntament de PLF, l’encarregat en tot cas d’aplicar les sancions

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.

El més llegit
Categories
Més ambits geogràfics