Bona jornada esportiva pels equips amateurs palafollencs.

Compartiu aquesta història

Els dos equips de futbol territorial del nostre municipi, l’Amateur A i el B, van resoldre positivament els seus partits del cap de setmana. L’A va vèncer al Fornells al seu domicili per 0 a 2, cosa que li permet escalar posicions, però continua lluny del liderat, que ocupa el Begur amb 64 punts, 8 més que els palafollencs. En aquesta categoria encara falten 4 jornades per acabar la lliga.

El B també va guanyar per la mínima al Lloret, per 0 a 1, cosa que li permet estar còmodament a la part mitja de la taula, a falta de dues jornades per acabar la lliga.

El cadet també va vèncer, amb més solvència que la resta d’equips palafollencs, a domicili del St. Pol per un 2 a 6, mentre que l’Infantil va aconseguir els 3 punts després de guanyar per 0 a 2 a casa, contra Ricoh Premià.

Els equips de futbol 7 descansaven excepte el Benjamí A que va jugar un torneig, amb 6 equips més, a Caldes de Malavella. L’equip palafollenc va quedar en 5a posició del torneig que es va endur el Quart.

 

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.