Ara fem
Amb Josep Maria Solé i Mònica Socias
dilluns 05:00
06:00
I després: 06:00
A les Portes de Troia

La Costa del Maresme es promociona a Fitur.

Compartiu aquesta història

El Consorci de Promoció Turística del Maresme ha començat l’any promocionant la destinació Costa de Barcelona-Maresme a Fitur, la fira professional més important de l’Estat, que s’ha celebrat a Madrid entre el 20 i el 24 de gener.

L’oferta de lleure de la comarca s’ha promocionat dins de l’estand de Turisme de Catalunya, des d’on s’ha establert contactes entre el públic professional: turoperadors, agències de viatge i premsa especialitzada i s’ha fet promoció directa al consumidor final.

La gastronomia i l’oferta de platges han estat els elements que més interés han despertat entre el públic que cercava informació sobre destinacions properes per tal de començar a programar-se els seus dies de vacances.

Fitur és el primer certamen turístic en què es promociona Costa de Barcelona-Maresme aquest 2010. El segon serà la fira de Toulouse, a França. Amb l’assistència a aquestes fires, el Consorci vol promocionar la destinació Costa de Barcelona-Maresme entre el visitant de proximitat.

 

 

A partir d’ara no et perdis res. Rep els titulars al teu correu