El Consell del Maresme tramitarà les reclamacions dels afectats per les apagades

Share on twitter
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

Els ciutadans afectats pel tall elèctric que vulguin presentar una reclamació es poden posar en contacte amb l’Oficina Comarcal d’Informació al Consumidor . Hauran de fer arribar les seves dades personals i la relació de danys que han patit.

El Consell Comarcal posarà en coneixement de la companyia elèctrica distribuïdora i de l’Agència Catalana del Consum el conjunt de queixes rebudes i informarà als damnificats del protocol a seguir per intentar rebre una compensació. Ahir dimecres encara hi havia 1.200 punts de subministrament del Maresme sense corrent.

Segons les dades facilitades per Endesa, els ciutadans afectats són Sant Pol (parcialment), Sant Iscle de Vallalta (zona d’urbanitzacions), Sant Cebrià de Vallalta (urbanitzacions i nucli urbà en un 23% de les pòlisses), Palafolls i Tordera en un 10% dels punts de subministrament, Pineda de Mar, Calella i Santa Susanna en el 5% i Malgrat de Mar en el 2%.

El Consell Comarcal ha obert un espai a la seva pàgina web i un número de telèfon, el 93 741 16 18 perquè els usuaris puguin formular les seves queixes i es puguin presentar totes sota el paraigües del Consell Comarcal del Maresme. També poden adreçar-se a les Oficines Municipals d’Informació al Consumidor més properes; a l’Ajuntament de Tordera o a l’Ajuntament de Pineda.A la plana web de RP hi trobareu tots els punts on poder presentar les reclamacions.

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.

El més llegit
Categories
Més ambits geogràfics