Regalaran imans de nevera al mercat setmanal.

Compartiu aquesta història

Aquest dissabte es posa en marxa la campanya Omple’m de mercat setmanal, amb la que es pretén dinamitzar-lo i alhora fer conèixer als municipis de la comarca l’assortiment de productes que ofereix la nostra població.

La campanya, engegada per l’àrea de Promoció Econòmica de l’Ajuntament, amb el suport de la Diputació de Barcelona, entregarà aquest dissabte imans de nevera per a tots els clients del mercat que es gastin més de 5€ de compra.

Amb tot plegat es vol que el mercat sigui un espai viu i revitalitzat. Ho explica l’Agent d’ocupació i desenvolupament de PLF, Sílvia González.

La campanya preveu tenir continuïtat, ja l’any que ve, amb activitats de promoció del mercat com ara sortides amb escolars o festes, tal i com explica la pròpia Sílvia González

El mercat palafollenc es situa cada dissabte a la plaça de les Valls d’Ax i acull una 10a de parades amb articles diferenciats, bàsicament fruita i verdura, sabates, roba o menjars preparats.

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.