La nevada del març i la telefonia mòbil acaparen la majoria de reclamacions dels consumidors del Maresme.

Share on twitter
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

 

Ara fa un any, el Consell Comarcal amb el suport de l’Agència Catalana de Consum posava en marxa l’Oficina Comarcal d’Informació al Consumidor, des d’on es centralitza les reclamacions a la comarca. En aquest primer any 1 de cada 3 consultes o reclamacions han estat en referència a les nevades del mes de març. Aquest episodi meteorològic va provocar 500 reclamacions d’aareu de la comarca, la majoria de Tordera i St Cebrià de Vallalta.

Deixant de banda les nevades, l’oficina ha atès un miler més de consumidors en diferents temes. La telefonia mòbil, la garantia, la devolució de productes i la llum són els principals temes de reclamació dels consumidors maresmencs.

A banda de les nevades el municipi que més reclamacions ha fet a l’oficina és Malgrat de mar, des d’on s’han gestionat 132 denuncies.

L’Oficina comarcal d’informació al consumidor, ubicada a la seu del Consell Comarcal del Maresme a Mataró, ha establert diferents vies per tal d’accedir-hi: la presencial en horari d’oficina (de dilluns a divendres de 9h a 14h), la telefònica en el mateix horari i la consulta a través del web www.ccmaresme.cat/consum.

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.

El més llegit
Categories
Més ambits geogràfics