Ara fa un any, el Consell Comarcal amb el suport de l’Agència Catalana de Consum posava en marxa l’Oficina Comarcal d’Informació al Consumidor, des d’on es centralitza les reclamacions a la comarca. En aquest primer any 1 de cada 3 consultes o reclamacions han estat en referència a les nevades del mes de març. Aquest episodi meteorològic va provocar 500 reclamacions d’aareu de la comarca, la majoria de Tordera i St Cebrià de Vallalta.
Deixant de banda les nevades, l’oficina ha atès un miler més de consumidors en diferents temes. La telefonia mòbil, la garantia, la devolució de productes i la llum són els principals temes de reclamació dels consumidors maresmencs.
A banda de les nevades el municipi que més reclamacions ha fet a l’oficina és Malgrat de mar, des d’on s’han gestionat 132 denuncies.
L’Oficina comarcal d’informació al consumidor, ubicada a la seu del Consell Comarcal del Maresme a Mataró, ha establert diferents vies per tal d’accedir-hi: la presencial en horari d’oficina (de dilluns a divendres de 9h a 14h), la telefònica en el mateix horari i la consulta a través del web www.ccmaresme.cat/consum.