Ara fem
Amb Oriol Parra, Alex Piqueras, Nico Galban i l'Eudald Vallicrosa
dimarts 14:00
15:00
I després: 15:00
Ona Maresme

Xerrada sobre el benefici i el risc de les “pantalles” en els més petits

Compartiu aquesta història

Demà dimecres es fa a PLF una nova sessió de les xerrades per a pares i mares entorn a l’educació dels fills. La trobada de demà girarà entorn al món de les pantalles que rodegen als fills. Pantalles des de la televisió, l’ordinador, el mòbil, el portàtil, videojocs i d’altres. Com gestionar la nova realitat que viuen els més joves amb el món de les noves tecnologies.

La responsable de la xerrada, Maria Elena Tolosa, explica que la xerrada buscarà saber les coses positives que aporten les pantalles, però també els riscos associats envers l’educació dels fills.

Tot i això, la mateixa Maria Elena ens explica que no es tracta d’una xerrada informàtica, sinó saber els riscos que assumeixen les famílies amb certes actituds.

La xerrada començarà demà a 2/4 de 8 del vespre al MiD, i forma part del programa de suport a pares i mares que, a banda de les xerrades, també incorpora l’assessorament personal i gratuït per a famílies.

A partir d’ara no et perdis res. Rep els titulars al teu correu