El president de CDC del Maresme, Xavier Badia, ha respost avui a la denuncia que feia la setmana passada el responsable d’Unió de PLF, Jordi Bonastre. El democratacristià va airejar les desavinences entre Unió i Convergència a la nostra localitat. Segons Bonastre, Convergència de PLF no té en compte les opinions d’Unió i a més no els convoca a les reunions de la federació. Davant d’això, Unió va arribar a assegurar que els dos regidors de CiU a l’Ajuntament no els representen, ja que no atenen a les seves opinions.
Des de llavors, els dirigents de CiU locals han guardat silenci i no han volgut fer declaracions. Qui sí ha contestat a Unió de PLF, és el president de CDC, Xavier Badia, qui ha explicat que els 2 regidors de CiU a PLF representen a la federació i no als interessos d’un o altre partit. Badia recrimina a Unió haver denunciat públicament les seves desavinences internes a PLF i recomana resoldre-les a la intimitat.
Badia, coneixedor dels problemes de la federació local, ja ha demanat una entrevista amb el president d’Unió a al comarca per tractar la situació a PLF, i que s’ha desencadenat a partir del bloc a internet que mantenen els membres d’Unió El dirigent de CDC del Maresme, entén que els mals resultats de les eleccions municipals hagin pogut causar tensions a la nostra localitat, però espera que es resolguin de portes endins.
Unió a més ha discrepat públicament de les decisions presses per CiU a l’Ajuntament. També han criticat la gestió feta per la federació a les carteres que ostentaven quan compartien govern, en la legislatura passada.