URGENT

Les oficines d’informació turística de Lloret atenen 55 mil persones aquest estiu

Compartiu aquesta història

 

Agost i setembre són els mesos amb una major atenció a turistes a les oficines turístiques de la població, amb prop de 35 mil.

Respecte l’any anterior, els mesos de juliol i agost s’ha notat una davallada, sobretot en turisme nacional, però hi ha hagut un augment els mesos d’agost i setembre, en turisme estranger. L’any passat es varen atendre un total de 50.000 persones de juny a setembre. Des de principis d’any el total es situa en 90 mil persones ateses.

Pel que fa a les nacionalitats, aquest estiu hi ha hagut un descens del mercat català mentre que l’espanyol es manté amb unes dades similars a les de l’any passat. Les principals nacionalitats de les persones ateses aquest estiu han estat: la francesa seguit de la russa i de l’alemanya.

Els espanyols són la 4a nacionalitat en importància turística a Lloret seguida per la italiana.

Les dades presentades també mostren un clar augment del turisme rus, com passa a la resta de poblacions turístiques de la zona.

Per poder fer front a la important demanda dels clients, Lloret de Mar compta actualment amb tres oficines turístiques fixes ubicades en punts estratègics de la població, més una oficina de reforç que s’instal•la a la platja de Fenals els mesos de juliol i agost. Les peticions dels visitants varien molt en funció de la zona on es troben aquests equipaments; així, l’oficina del Museu del Mar rep principalment consultes d’activitats per realitzar; l’oficina central de l’avinguda de les Alegries, peticions d’allotjament; i la de la terminal, horaris de transport.

 

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.

El més llegit

Àmbits geogràfics