Ara fem
Amb Jordi Pratsevalls
dimarts 21:25
22:00
I després: 22:00
Assumptes Interns

Nova jornada de vaga a Renfe

Compartiu aquesta història

 

El sindicat CGT ha convocat una nova vaga de 24 hores a Renfe per aquest dimecres.

Com a conseqüència d’aquesta aturada només circularan un 33% dels trens de rodalies i regionals dels que ho fan habitualment. En el cas de llarga distància convencional i alta velocitat el servei arribarà al 74% del d’un dia normal segons ha explicat la companyia en un comunicat.

Els viatgers que hagin adquirit bitllets amb antelació per als serveis afectats poden sol•licitar el seu canvi o reemborsament a estacions i agències de viatge.

Pel que fa a Rodalies, cap dels trens que tenen el seu punt d’origen i final Blanes o Maçanet es veurà afectat, pel que els usuaris de l’Alt Maresme tindran un servei normalitzat. Les afectacions a la línia de Rodalies R1 es dona en els combois que comencen des de Calella o Mataró.

 

A partir d’ara no et perdis res. Rep els titulars al teu correu