L’atur creix en 20 persones al setembre

Compartiu aquesta història

L’últim mes ha trencat la tendència decreixent que des del passat mes de març es donava a la nostra població. En els últims 6 mesos, coincidint amb la temporada turística, el nombre de desocupats a PLF s’ha anat reduint. El setembre, però s’ha tancat amb 787 persones sense feina, 20 més que un mes abans, el que suposa un 2.6% més.

A l’igual que passa a la resta de l’estat, però, aquest setembre ha estat el que ha registrat un augment més moderat respecte els setembres anteriors.

Per primera vegada aquest any, les dades interanuals són més positives aquest 2013 que l’any passat. Això vol dir que aquest setembre hi ha una 50a de persones menys a l’atur que fa un any.

El creixement dels desocupats és generalitzat en l’últim mes a tota la zona de l’Alt Maresme.

Pineda lidera la llista d’augments més destacats a la zona, amb 170 nous aturats el que representa un 6.3% més. El municipi és el que té més persones sense feina de l’Alt Maresme amb 2840 persones. Malgrat ha augmentat en 90 el nombre de desocupats i ja suma 1579 persones, el doble que PLF.

Tordera té ara 41 aturats més que a l’agost i de nou supera les 1700 persones a l’atur.

Blanes ha patir un augment del 9.3%, amb un creixement de 318 persones i situant el seu nombre de desocupats als 3739.

Al global del Maresme, l’atur també s’ha enfilat en 760 persones i ja té prop de 38.900 persones sense feina.

 

 

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.