Malgrat també farà cagar el tió demà

Compartiu aquesta història

Fa uns dies vam explicar a RP que la Colla gegantera de Palafolls organitzava la cagada popular del tió a la nostra vila. Es farà demà a partir de les 18h de la tarda al Fòrum Palatiolo i comptarà amb diferents novetats respecte les anteriors edicions. La cagada del tió de Palafolls, però, no serà l’única que se celebrarà demà a la zona. I és que el tió ha decidit que demà també serà a Malgrat de Mar.

A Palafolls la cagada començarà a partir de les 18h de la tarda, a Malgrat, en canvi, es faran dues sessions. La primera serà matinal, a partir de 2/4 de 13:00h del migdia, la segona es farà a la tarda, a 2/4 de 19h. D’altra banda, el tió de Palafolls anirà acompanyat d’una campanya solidaria. La colla gegantera habilitarà una zona perquè la gent hi deixi productes alimentaris, tant de primera necessitat com productes propis del Nadal o d’higiene personal. Posteriorment aquests productes es destinaran a l’Àrea de Serveis Socials de l’Ajuntament, El tió de Malgrat també serà solidari. De fet el nom és ‘Tio Solidari’.

La mainada haurà d’intercanviar amb el tió algun producte d’higiene personal per a una cagada. S’haurà de dur algun producte, que després el tió entregarà al Banc d’Aliments de la població.

D’altra banda, Malgrat ha obert avui el magatzem reial de joguines de la vila. El Magatzem està situat a la Plaça Josep Anselm Clavé i els nens podran visitar-lo entre avui i el pròxim dimecres. Després, el magatzem tancarà uns dies perquè ses majestats puguin celebrar el Nadal, i tornarà a obrir-se a partir del dia 2 de gener i fins el 4.

El Magatzem de joguines pot visitar-se de 17h a 19h de la tarda i els nens podran deixar la seva carta a ses majestats els reis.

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.