Ara fem
Amb Melina Morilla
divendres 21:00
21:25
I després: 21:25
En Xarxa

Comença a circular l’Oficina del Consumidor a Malgrat

Compartiu aquesta història

El municipi veí ha estrenat aquest dijous el servei d’Oficina d’Informació al Consumidor. L’ha instal·lat la Diputació a l’avinguda Montserrat, a prop del Mercat Setmanal, i hi serà el primer dijous de cada mes en horari de matí, des de les 10.30h fins les 13h.

L’Oficina ofereix informació a la ciutadania sobre els seus drets com a consumidors i també assessora i orienta sobre com afrontar problemes derivats del consum i eines per prevenir-los.

En el seu primer dia l’ha utilitzat tres persones. De moment és una oficina itinerant en un autobús de color verd i retolat com a Oficina Municipal d’Informació al Consumidor.De moment és una oficina mòbil i el govern municipal preveu traslladar el servei en una oficina fixa i definitiva.

El futur servei es preveu que ofereixi atenció en matèria d’Habitatge i Consum. Tindrà un cost de 20.000 euros, el finançarà la Diputació i dependrà de l’Àrea de Serveis a la Persona.

Tant la Diputació com l’Ajuntament de Malgrat valoren positivament el primer dia de funcionament però fan una crida a la ciutadania per tal que utilitzi el servei i exerceixi els seus drets com a consumidors.

A partir d’ara no et perdis res. Rep els titulars al teu correu