La Diputació de Barcelona impulsa aquesta iniciava sota la marca “Barcelona és molt més” amb la que busca promocionar el territori durant 10 dies. Se celebrarà des del 12 al 21 de maig a les comarques de a marca Costa Barcelona, entre les que hi ha el Maresme. En total estan programades més de 100 activitats per donar a conèixer l’oferta turística del territori. A la comarca se’n faran una 40a, de les quals només 2 seran a l’Alt Maresme: la shopphing night a Malgrat el proper dissabte 20 i l’Ironman Barcelona que es farà a Calella el diumenge 21.
Ho explica el diputat de Turisme de la Diputació de Barcelona, Miquel Forns.
El mar serà la constant d’aquesta promoció. la “Costa Barcelona Week” vol descobrir als visitants el potencial de les comarques barcelonines al públic en general, però també als professionals per posicionar la marca com a destinació turística internacional i de prestigi.
Una oferta que la diputació qualifica de variada i diversa, que anirà des de tastos, visites guiades, música, fires, exposicions, itineraris, jornades de portes obertes i activitats esportives per a tots els públics.
Creada al 2012, la marca turística “Costa Barcelona” compta amb les principals destinacions turístiques internacionals de la demarcació de Barcelona. Calella, Malgrat, Santa Susanna són des de ja fa molts anys, municipis turístics amb gran tradició que acullen anualment un gran nombre de visitants. Però també a la marca Costa Barcelona es troben les destinacions d’interior que complementen perfectament aquestes propostes, com ara l’enoturisme o el modernisme.