Malgrat prioritza captar turistes italians i francesos

Passeig Marítim de Malgrat - Diari del Maresme S.V
Share on twitter
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

El nou govern municipal de Malgrat està treballant en la planificació estratègica per aconseguir vendre el seu producte turístic a diferents mercats estrangers.

En aquest sentit, enguany el municipi ha decidit no estar present a Fitur, la fira internacional de turisme de Madrid, per apostar per nous certàmens fora de l’Estat a la recerca de mercats estrangers.

En aquest sentit l’alcaldessa de Malgrat, Carme Ponsa, explica que el mercat espanyol es treballa a través d’altres xarxes i canals i que el municipi es proposa assistir enguany a dos certàmens turístics per atreure d’una banda el mercat italià i d’altra banda el mercat francès.

L’alcaldessa malgratenca ha explicat a Ràdio Palafolls que el pressupost per a assistir a fires i certàmens turístics és limitat i que cal prioritzar les que poden ser més satisfactòries i les que poden tenir un retorn més important. Per això aquest any s’ha deixat de banda la fira de Madrid per apostar per aquestes altres dues que, segons Ponsa, ha donat bons resultats a d’altres poblacions turístiques properes.

D’aquesta manera Malgrat serà present a Berlín, Londres, Rímini i França presentant la seva oferta i els seus atractius turístics.

La propera fira serà la de Berlín a principis de març, tot i que molts dels certàmens turístics s’esperen ja a la tardor, com són les de Rímini a l’octubre o el World Travel Market de Londres que es farà al novembre.

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.

El més llegit
Categories
Més ambits geogràfics