S’inicia el projecte Lletra a lletra entre els alumnes de Mas Prats

Compartiu aquesta història

El passat dijous es va donar inici al projecte “Lletra a lletra- Fem municipi”, una iniciativa de la Diputació de Barcelona per potenciar els agents educatius del municipi, com poden ser l’Ajuntament, les escoles o les biblioteques municipals.

El projecte compta amb la participació de l’escola Mas Prats, i té per objectiu que els alumnes s’apropin al coneixement del territori a través de la implicació d’aquests agents.

En el cas del nostre municipi, la iniciativa del Lletra a lletra es materialitza entre els alumnes de Mas Prats amb un projecte on els alumnes han de cercar informació a diverses fonts sobre aspectes significatius de Palafolls i acabar duent a terme la seva obra.

Concretament, els alumnes treballen en la creació d’una cançó sobre el nostre municipi, amb l’ajuda de la Sara Lozano, directora del MiD de Palafolls.

Ho explica Rebeca Gómez, directora de l’escola Mas Prats.

Aquest dijous, els alumnes de 2n de primària van visitar la biblioteca Enric Miralles i l’Escola de Música i Dansa, i van poder comptar amb la col·laboració de l’historiador local Xavier Salicrú, de qui van poder conèixer molts aspectes de Palafolls, per poder així continuar amb el procés de creació de l’himne propi que hauran anat composant.

De fet, tal i com explica Gómez, el projecte s’allargarà durant tot el curs.

El programa “lletra a lletra – Fem municipi” és una inicativa que dóna suport a les competències lingüístiques sota el lema “Som autores i autors locals”.

 

Foto: Ajuntament de Palafolls

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.