Aquest vespre la dansa pren el relleu de la música i el cinema al Teatre de Palafolls

Compartiu aquesta història

Aquest recinte cultural, reinaugurat el passar desembre després d’obres de reforma, va començar aquest gener la programació cultural de la primera meitat de l’any.

Una trentena de propostes de les quals, de moment, se n’han pogut veure dues, en l’àmbit musical el dia 25 de gener i el cinema, just aquest passat diumenge.

Aquest vespre, l’art protagonista al Teatre de Palafolls serà la dansa, que hi arribarà a través de l’espectacle “Una Mujer Fue la Causa”.

Una proposta que oferiran les dones de la companyia LaboratoriA, i que té per objectiu explorar les capacitats creatives del flamenc anant més enllà dels seus límits.

D’aquesta manera, incorporen a l’obra nous elements com el text, la dramatúrgia, les tecnologia, que fan que Una Mujer Fue la Causa sigui un espectacle poc convencional.

De tot plegat en parla Federico Francesch, un dels responsables de la programació cultural del Teatre de Palafolls.

La proposta que presenten les quatre dones de LaboratoriA reivindica el paper de les dones en el flamenc, un món que segons explica Francesch ha estat marcat tot sovint per rols masclistes.

Un espectacle ofert per artistes d’alt nivell en les seves disciplines, i que els seus organitzadors recomanen a tot tipus d’espectadors, tant a aquells i aquelles a qui els agradi la dansa, la música, el cant i, en definitiva, el flamenc.

L’espectacle serà aquest vespre a dos quarts de 9, hora habitual de les propostes de la programació. El preu de les entrades també serà el mateix dels altres espectacles, és a dir 5 euros, i es poden comprar anticipadament al MiD i una hora abans a la taquilla del mateix teatre.

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.