El Sènior Femení i l’Infantil i del Futbol Sala guanyen la Copa Girona

Compartiu aquesta història

El primer equip del Futbol Sala Femení es va imposar ahir a la final de la Copa de Girona contra l’amfitrió del torneig, el Vidreres. Les noies entrenades per Antonio Fernández, van tenir la sort de cara, ja que el primer gol va ser en pròpia porta de les vidrerenques, que van poder empatar al final del partit. La copa es decidiria als penals, i les palafollenques van endur-se el títol per 2 a 0 als penals.

I pels penals  també va guanyar l’Infantil. L’equip entrenat per Ricardo Anaya es va proclamar campió de la Copa de Girona al pavelló esportiu de Vidreres després de superar al Blanesport en un emocionant partit que va acabar en empat a dos. De fet el Palafolls es va deixar remuntar el partit que tenia amb 2 a 0 gràcies als gols de Pau i Juan. El Sant Lluís de Palafolls va tenir més punteria a la tanda de penals, 3 a 2, i es va acabar enduent la copa.

En el mateix campionat, l’Aleví va aconseguir remuntar un 0 a 2 en contra en el seu partit contra el St  Julià de Ramis, però al final, els gironins van acabar marcant un tercer gol que els proclamaria guanyadors.

 

En Futbol, l’Amateur va caure al camp del Tordera. Tot i la diferència destacable a la classificació, l’equip palafollenc va aconseguir aguantar i va acabar perdent de només 1 gol, 2 a 1. El gol palafollenc, de Marcos, va arribar ja al final del partit, al minut 87.

La derrota manté l’equip com a penúltim i la propera jornada jugaran a casa contra el Vidrerenca, que és 9è classificat.

El Juvenil va sortir escaldat del seu partit a casa contra el líder. El Breda no va tenir pietat dels locals que van perdre 0 a 10. La primera meitat va acabar 0 a 3, però a la represa, el marcador es va disparar fins el  0 a 10 final. L’equip és 8è a la taula i jugarà la propera setmana contra el Sant Feliu que és 10è.

El Cadet es va imposar per la mínima a la Batllòria 1 a 0 amb gol de Julen al 76. La propera setmana visiten el camp del Lloret.

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.