Ja fa mig més de mig any que va posar-se en marxa el nou registre electrònic a l’Ajuntament de Palafolls, un nou sistema que planteja una atenció més personalitzada en els tràmits del registre.
Ara, després d’engegar aquest nou sistema, l’Ajuntament ha celebrat aquest dimarts una sessió informativa per apropar a la ciutadania la nova administració electrònica.
L’objectiu de la sessió ha estat explicar les possibilitats que genera el fet de poder-se relacionar electrònicament amb l’administració, explicar quins són els tràmits i com cal efectuar-los, així com també exposar les novetats legslatives arran del canvi d’administració.
En parla Cèlia Major, tècnica de secretaria de l’¡Ajuntament de Palafolls i encarregada de la sessió que s’ha fet al consistori.
La xerrada, tal i com explica Major, ha anat adreçada tant a persones a les quals els pot costar adaptar-se a aquest nou tipus d’administració -per motius d’edat o accessibilitat- com també aquelles persones que han d’actuar en representació d’una empresa, que per llei han de relacionar-se electrònicament amb l’administració.
Segons el consistori, amb aquesta xerrada es vol continuar amb el procés per esdevenir una administració plenament electrònica.
Una evolució que, segons explica l’Ajuntament, permetrà simplificar, eliminar requisits, documents, tràmits i actuacions, i al seu torn fer que l’administració sigui més eficient i efectiva en el servei al ciutadà.