
Aquesta tarda, l’Ajuntament ha activat una borsa de voluntaris per poder fer front a l’escenari que ha deixat el temporal.
Segons ha afirmat el govern, l’objectiu d’aquesta borsa de voluntariat és poder “centralitzar els esforços de la ciutadania i dirigir-los cap als punts de màxima necessitat amb un criteri ordenat”.
L’Ajuntament afirma que la col·laboració i la resposta de la ciutadania han estat essencials durant aquests dies, i ha explicat que molts palafollencs i palafollenques s’han adreçat al consistori per oferir-se voluntàriament en les tasques per restituir el territori.
D’aquesta manera, amb aquesta nova borsa es volen aglutinar els esforços de manera centralitzada i poder donar una “resposta específica”, en cas de necessitat, a les tasques concretes que s’hagin de fer un cop es coneguin i s’avaluïn els danys.
Per participar a la borsa cal inscriure’s a través de l’enllaç que trobareu a www.palafolls.cat.