Ara fem
Amb Oriol Parra, Alex Piqueras, Nico Galban i l'Eudald Vallicrosa
dilluns 20:00
21:00
I després: 21:00
Informatiu Nit

Palafolls es suma a la campanya per fomentar l’esport femení

Compartiu aquesta història

El consistori palafollenc s’ha sumat a la campanya “T’ho estàs perdent”, una iniciativa impulsada pel Consell Audiovisual de Catalunya  amb l’objectiu de fomentar l’esport femení en els mitjans de comunicació.

La campanya insta a dedicar “més temps i espai” a l’esport femení, a retransmetre més competicions d’aquest tipus, a incorporar la perspectiva de gènere, a reflectir “una imatge no estereotipada” de les dones o a evitar imatges que les “sexualitzin”.

La iniciativa programa anuncis a mitjans, com RP, i també a les xarxes socials. En aquest punt és on s’ha sumat el consistori publicant un vídeo on els regidors de Palafolls apareixen amb un dels ulls tapat amb la mà, seguint el lema de la campanya “si no veus esport femení t’estàs perdent la meitat de l’espectacle”. A Palafolls hi posa veu la regidora d’esports Sònia González.

El consistori anima a tothom a participar en aquesta campanya publicant fotografies amb un ull tapat amb l’etiqueta #thoestasperdent.

A la campanya a nivell nacional hi col·laboren Mireia Belmonte, Alèxia Putellas, Laia Sanz, Maria Vicente o Laia Palau entre d’altres esportistes.

A partir d’ara no et perdis res. Rep els titulars al teu correu