URGENT

Les botigues d’El Molí d’en Puigvert impulsen una promoció d’agraïment als palafollencs

Compartiu aquesta història
Foto: Fundació Molí d’en Puigvert

Durant aquest proper cap de setmana, els establiments de roba que gestiona la Fundació Privada El Molí d’en Puigvert impulsaran una campanya de promoció entre els clients que hi comprin.

La iniciativa vol ser un agraïment a la fidelitat dels palafollencs i palafollenques que han estat comprant en aquestes botigues especialment durant els darrers caps de setmana, quan el confinament municipal no permet moure’s de la localitat de residència.

Bernardo Muñoz, responsable de comunicació de la fundació, ha explicat a aquesta emissora que la campanya donarà un petit obsequi per a qualsevol compra que es faci, i que a partir d’una quantitat determinada es donaran vals regal per utilitzar la setmana vinent, el divendres 27 i el dissabte 28, durant la celebració del Black Friday.

La campanya, que s’ha anomenat “Perquè ets de Palafolls”, obsequiarà amb un petit regal a tots els clients palafollencs que demà divendres i aquest dissabte vagin a comprar a les 7 botigues que la Fundació El Molí d’en Puigvert té a Palafolls. D’altra banda, si se superen els 20 euros de compra es donarà un val de 5 euros per gastar la setmana que ve, i si se superen els 40 euros el cupó de regal serà de 10 euros.

Muñoz explica que la compra és acumulativa entre tots els establiments.

Des de la Fundació el Molí d’en Puigvert s’afirma que, si la iniciativa té èxit, no descarten poder repetir campanyes similars en futures ocasions.

A la vegada, des de la fundació es recorda que la iniciativa va adreçada a la població palafollenca, tenint en compte que durant els divendres i els dissabtes es manté en vigor el confinament municipal i, per tant, les úniques persones que poden comprar presencialment a les botigues del Palafolls són els veïns del municipi.

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.

El més llegit

Àmbits geogràfics