L’Ajuntament de Palafolls ha anunciat l’obertura d’un nou grup pel taller de defensa personal per a dones i noies que s’ha impulsat aquest novembre en el marc del 25-N.
L’activitat s’oferirà també els propers dos dissabtes -4 i 11 de desembre-, amb horari de 10 a dos quarts de 12 del matí, i se suma als altres torns impulsats aquestes últimes setmanes i pels quals van esgotar-se les places.
Tal i com recorda el consistori, el taller vol servir per descobrir les eines de defensa personal pràctiques per afrontar amb seguretat qualsevol situació d’agressió que poden patir dones o noies.
La formació, que és gratuïta, l’imparteix el Club Taekwondo JULS Palafolls, i es duu a terme a la Masia de Can Florenci. Es fa en grups reduïts de 15 persones.
Per inscriure’s al nou grup del taller de defensa personal cal dirigir-se presencialment al MiD, on també es pot obtenir més informació sobre aquesta activitat.
