Obert el termini per inscriure’s a la Brigada Jove de Malgrat de Mar

Façana Ajuntament de Malgrat
Share on twitter
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

La Regidoria d’Inserció Laboral aposta, un estiu més, per contractar joves d’entre 16 i 22 anys per tal que tinguin la seva primera experiència professional dins l’Ajuntament.

Per aquest estiu, el consistori vol contractar 6 joves. 4 s’encarregaran de les tasques d’informació de Medi Ambient i Platges, mentre que els altres dos s’encarregaran de la coordinació dels informadors de Medi Ambient i Platges. 

Els joves interessats en formar part de la Brigada d’aquest estiu hauran de presentar una instància amb la documentació requerida a les bases del projecte abans del proper 20 de maig.

Per presentar-se al concurs es necessitarà acreditar estar en possessió́, com a mínim, del Graduat en ESO o haver superat la prova d’accés al Cicle Formatiu de Grau Mitjà. Caldrà  demostrar bones habilitats comunicatives tant en castellà com en català i es valoraran coneixements en preservació, millora o restauració del medi ambient i experiència en tasques de coordinació.

L’objectiu d’aquest projecte és oferir una primer experiència laboral remunerada durant els tres mesos d’estiu a joves inscrits al SOC i que no cotitzin a cap dels règims de la Seguretat Social.

Aquest projecte es porta a terme gràcies als Plans Locals d’Ocupació 2022 de la Diputació de Barcelona.

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.

El més llegit
Categories
Més ambits geogràfics