A partir d’aquest divendres, tots els torderencs interessats en la tradició podran votar qui seran els propers representants de Tordera arreu de Catalunya durant el 2023. I, és que l’Ajuntament de Tordera ha anunciat que avui s’obre el termini de votacions que s’allargarà fins el proper dimarts 22 d’agost.
Aquest any, els diferents comerços del municipi comptaran amb les urnes per dipositar els vots de manera presencial. Concretament, els votants podran entregar les butlletes a les oficines de l’OAC de l’Ajuntament de Tordera, a la Sinkgular, la ludoteca la Xarranca, a Can Freixas, a Complements Dolors i a Tabacs Palomé. A més, també es podran dipositar vots a les urnes durant el concert infantil del ‘Circ petit’ del proper dilluns 21 i al d’havaneres del dimarts 22.
La presentació de tots els candidats a hereu, pubilla i pubilleta es farà durant la mitja part del concert d’havaneres i la seva proclamació es farà el dimecres 23 d’agost a les 19:30h a la plaça de l’Església.
Pel que fa als candidats, com a pubilla es presenten Marta Baca i Èlia Rodríguez, i com a hereu Aniol Figueras. Quant a les pubilletes, les aspirants són Ainhoa Martínez, Berta Muñoz i Juliett Rodríguez.