Ara fem
Amb Melina Morilla
dimarts 13:00
13:25
I després: 13:25
En Xarxa

El CB Palafolls obre les seves portes a futurs esportistes

Compartiu aquesta història

El Club de Bàsquet Palafolls recupera els entrenaments destinats a tots aquells infants que vulguin conèixer l’esport i endinsar-se en ell. Fa un parell d’anys que l’entitat esportiva visita les escoles del municipi i fa jornades d’iniciació perquè els nens i nenes tinguin l’oportunitat de saber què és el bàsquet i com s’hi juga. Ara, però, s’han ampliat aquestes formacions i també es duen a terme cada divendres al Palauet durant una hora. 

Concretament, cada divendres un dels entrenadors del club farà una classe gratuïta al Palauet per a tots els nens i nenes de Palafolls que hi vulguin assistir. La intenció és animar als infants del municipi a practicar aquest esport. Així ho ha indicat Aitor Morillas, coordinador de formació del club.

A més, aquesta iniciativa vol obrir la porta a que les nenes de Palafolls i rodalies s’apuntin al club i recuperar els equips femenins. Morillas detalla que aquesta és una de les propostes que els interessaria tenir de cara a la propera temporada. 

Així, des de divendres passat i fins a finals de temporada, tots els nens i nenes de Palafolls que tinguin curiositat pel bàsquet podran acostar-se els divendres de 17h a 18h al Palauet i practicar bàsquet amb els entrenadors del club de forma gratuïta.

A partir d’ara no et perdis res. Rep els titulars al teu correu