URGENT

La seu electrònica de l’Ajuntament incorpora un assistent virtual per tramitar el padró

Compartiu aquesta història

L’Ajuntament de Palafolls ha incorporat els últims dies un nou servei digital a la seu electrònica. Es tracta d’un assistent virtual de padró que té l’objectiu de facilitar a la ciutadania saber quin tràmit de padró s’ha de realitzar. 

El funcionament d’aquest és molt senzill. A través d’un formulari el sistema planteja diverses preguntes necessàries per l’usuari per tal de conèixer la seva situació i, a partir de les seves respostes, proposar-li el tràmit concret que ha de realitzar o facilitar-li la informació per dur-lo a terme. A banda d’aquest recurs, també s’ha incorporat a la seu electrònica un apartat amb informació bàsica i preguntes freqüents sobre aspectes relacionats amb el padró municipal. 

Aquest assistent, que impulsa l’Administració Oberta de Catalunya i que s’integra a l’eTRAM, busca promoure la tramitació electrònica i l’ajuda a les persones en la resolució de les seves consultes. S’emmarca dins el projecte Empadrona’t de l’AOC que busca donar un impuls a la tramitació electrònica de tot el relacionat amb el padró a banda d’organitzar la informació relacionada amb aquesta qüestió.

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.

El més llegit

Àmbits geogràfics