La Policia demana quedar fora de la confrontació política

Compartiu aquesta història

El cos local de seguretat ha dit prou i demana que els deixin treballar i no ser objectiu de les trames polítiques. En un comunicat recorden que ells són policies i no polítics i que posar-los contínuament en mig de les batalles polítiques crea malestar i perturba la concentració dels agents.

El cos local de policia recorda que són professionals dedicats a millorar la qualitat de vida dels ciutadans i que no volen llegir contínuament les coses que es diuen dels agents o del cos a través d’aquesta emissora, ni tampoc sentir-se assenyalats fins i tot amb el càrrec dels agents.

El comunicat arriba després que Palafolls Som denuncies favoritisme, ingerències i intrusisme per part del govern municipal en el cos. Ho feia, deia, després d’haver parlat amb el sotsinspector de la policia, agents i sindicats.

El comunicat recorda que la independència i autonomia dels funcionaris públics no s’ha de veure afectada per la tasca de control i fiscalització al govern municipal. 

En aquest sentit, el mateix comunicat explica que el cos té actualment 23 agents policials i dues persones de suport administratiu, que l’any passat el nombre de delictes van baixar, que des de la Policia Local es van atendre més de 2.500 trucades i que es fan fer més de 11.500 serveis.

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.