L’Ajuntament recopila els serveis municipals en les primeres 22 cartes de servei 

Compartiu aquesta història

Aquesta setmana s’han aprovat les 22 primeres cartes de servei on el consistori explica què s’ofereix des de l’Ajuntament a la ciutadania de forma agrupada per cada àrea d’actuació.

Les cartes de serveis són documents en els quals s’informa no només dels serveis públics que s’ofereixen, sinó que també inclouen informació relacionada com de les condicions d’accés,  els compromisos de qualitat adquirits, i quins són els drets i deures que tenen els ciutadans en qualitat d’usuaris de les prestacions municipals.

Ho explica Cèlia Majó, responsable de l’àrea tècnica de l’Ajuntament.

Totes les cartes són avaluades i revisades periòdicament, per tal d’oferir sempre informació actualitzada sobre el catàleg de tràmits i serveis que es poden fer des del consistori.

Són també una eina de gestió, ja que implica respondre millor a les necessitats i expectatives de les persones usuàries del servei i permet manifestar el seu rendiment i eficàcia públicament.

Ara com ara hi ha 22 àrees amb carta de servei com ara de l’arxiu, la biblioteca, de l’àrea d’esports, joventut, llar d’infants o la ràdio entre d’altres. Podeu consultar les cartes al web municipal i a Ràdio Palafolls.

Consulta la CARTA DE SERVEIS aquí

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.