Ginestà, Caipirinyes i Dani6ix & Izzkid són caps de cartell de les barraques de l’AlterFesta d’enguany

Compartiu aquesta història

L’Ajuntament de Palafolls va presentar divendres a la tarda el cartell de la programació musical de la Festa Major d’enguany. L’acte es va fer dins la programació del concurs Mosca i es van poder conèixer qui seran els artistes que amenitzaran les tres nits de barraques durant la Festa Major i altres concerts que es duran a terme al llarg de la festa.

Un dels plats forts de la Festa Major d’aquest 2025 serà Ginestà, que actuara tot just després del pregó de Festa Major el dia 5 de setembre. Seguidament serà el torn de Dj Trapella.

Dissabte 6 de setembre actuarà el primer grup guanyador del concurs Mosca, el grup Caipirinyes i Anna Gisbert. Diumenge, últim dia de l’AlterFesta, actuarà l’altre guanyador del Mosca, els maresmencs Dani6ix & Izzkid i la nit finalitzarà amb el grup tribut Los Mejores.

Tot i que aquests grups són els que actuaran a l’AlterFesta, també es podrà gaudir de l’orquestra Selvatana pel ball de Festa Major i de La Clika pels més petits.

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.